ניו מדיה

​ניו מדיה

"אם אתה לא שם אתה לא קיים"
נראה שעולם הרשתות החברתיות, שהתחיל כפלטפורמה חברתית בין אישית, הפך מזמן כלי שיווקי פרסומי, בידי עסקים וחברות, קטנים בינוניים וגדולים.
וככל שהמפרסמים מתעניינים, כך צצו עשרות ומאות חברות וגופים המציעים "קידום בפייסבוק".
אבל, בשיווק כמו בשיווק, חשוב לעבוד על פי אסטרטגיה מובנית ומסודרת, ולהסתמך על עבודת הכנה מדויקת.
ובפרסום כמו בפרסום, חשוב להסתייע בחברות הרציניות ביותר, שמכירות היטב את הפלטפורמה, את יכולותיה ומגבלותיה.