קידום אורגני
כאשר מדברים על קידום אורגני במנועי החיפוש, הכוונה היא לתוצאות "הטבעיות", שעולות כאשר גולש כותב "שאילתא" כלשהי.
מנועי החיפוש, ובראשם האלגוריתם של גוגל, מנסים לתת מענה לשאליתא, ולהציע לו את התוצאות שאמורות לתת לו את המענה הטוב והמדויק ביותר לשאלתו.
איך האלגוריתם "מחליט"?
למעשה, כאשר אין מידע מוקדם, כדוגמת מידע שמנוע החיפוש אסף אודות הגולש, תוצאות החיפוש תהיינה מה שמרבית האנשים היו רוצים לקבל בתשובה לשאלה.
כמובן, בכפוף להיצע שיש ברשת ולתכנים הקיימים.
אז איך מגיעים לשם?
איך החברה / העסק שלך יופיע במיקומים הטובים ביותר? כשלקוח פוטנציאלי מחפש את השירות/ מוצר שלך?
התשובה לכך אינה פשוטה, והיא מורכבת מפרמטרים רבים:
- התכנים – כמותם ואיכותם
- הקידודים השונים של הדף -תגים שונים שמופיעים בגדרות הדף. (כותרת, תיאור)
- קישורים פנימיים בתוך האתר, וקישורים חיצוניים ש'מצביעים' לכיוון האתר או הדף הספציפי.
- ועוד.
חשוב לזכור:
כדי שמנועי החיפוש יציפו את האתר שלך במיקומים טובים, נדרשת עבודה רבה.
בנוסף, הדבר אינו קורה בין יום, ונדרשת גם סבלנות ואורך רוח.
מעבר לכך, השמירה על התוצאות, מצריכה עבודת המשך שוטפת.
אבל,
אם הצלחת להתמקם עם ביטויים רלוונטיים במיקומים טובים, תוכל ליהנות מפניות חינמיות של לקוחות פוטנציאליים.