קמפיין
או,
איך זה עובד באמת.
פעמים רבות, במהלך/לפני קמפיין, פונים אלינו בבקשה לפרסום בערוץ מסוים. ספציפי.
"תנו לי הצעת מחיר לפרסום ברדיו"
או
"כמה עולה לפרסם 20 שלטים"
אנחנו, כמובן, שמחים לעזור, אך בדרך, כדי שנוכל לתת לכם תשובות שיועילו לכם עסקית, אנחנו גם שואלים כמה שאלות:
- מה אתם רוצים לפרסם? מה המוצר? השירות?
- למי אתם רוצים לפרסם? מהם המאפיינים של קהל היעד? איפה אפשר למצוא אותם?
- מה קורה בענף? מיהם המתחרים? מה ההצעה הייחודית שלכם?
- מה קורה אחרי הפרסום? מי עונה ללקוח שפונה? ואיך?
- מה אתם מצפים להשיג באמצעות הפרסום? מהן המטרות? והיעדים?
- ועוד.
בקיצור, לפני כל מסע פרסום, כל קמפיין, צריך לגבש אסטרטגיה.
(שששששש! יש כאלה שנרתעים ממילה זו…)
וכדאי, שהיא תתיישב טוב בתוך תכנית שיווק כללית…
אז אם אתם רוצים לשוחח, כדי שנתאים לכם את הצעת המדיה הטובה ביותר, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו.
מבטיחים שכבר בשיחה תוכלו לקבל מידע מועיל 🙂